عکاسی حرفه ای بیومتریک برای سفارت و دریافت پاسپورت ترکیه (استودیو الیزه ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵)

اگر مقیم ایران هستید، و جهت سفر به کشور ترکیه به دنبال گرفتن عکس پاسپورت ترکیه هستید، یا نیاز به تمدید پاسپورت ترکیه دارید، می توانید عکس پاسپورت ترکیه یا عکس ویزای خود را توسط یکی از عکاسان حرفه ای پاسپورت ما بگیرید.

عکس پاسپورت ترکیه یک اندازه سفارشی است، بنابراین لطفا فکر نکنید که بتوانید به هر استودیویی در تهران بروید و این کار را انجام دهید. ما تجهیزات تخصصی داریم که عکسهای پاسپورت ترکیه شما را در ابعاد ۵۰ در ۶۰ میلی متر چاپ می کند.

مشخصات کلی عکس برای سفارت ترکیه

۱٫اندازه عکس ویزای ترکیه بر اساس روند کار چند سایز متعدد دارد که بهتر است این موضوع حتما از سفارت و یا وکیل مهاجرت پرسش شود. این سایزها عبارتند از mm35×۴۵ mm 50×۵۰ mm 45×۶۰ mm 50×۶۰ mm

۲٫رنگ: رنگ طبیعی به طوری که رنگ پوست به وضوح قابل مشاهده است.

۳٫اندازه و موقعیت سر: سر باید در مرکز قرار گیرد و سوژه به دوربین نگاه کند.سر باید ۳۵ تا ۴۰ میلی متر باشد.

۴٫در ۶ ماه گذشته گرفته شده باشد.

۵٫زمینه یا پشت عکس سفید ساده باشد.

۶٫عکس باید کاملاً بدون لبخند باشد. البته نباید سوژه اخم داشته باشد. در واقع چهره باید بیانی خنثی داشته باشد.

۷٫چشم ها باید کاملاً باز بوده و سوژه مستقیماً به دوربین نگاه کند.

۸٫ عینک طبی مجاز است، اما بهتر آن است که از زدن عینک پرهیز گردد.

۹٫حجم عکس نباید از ۱۰ کیلوبایت کمتر و از ۳۰۰ کیلوبایت بیشتر باشد. اندازه تصویر بر اساس پیکسل حداقل باید ۳۵۰×۳۵۰ و حداکثر ۱۰۰۰×۱۰۰۰ باشد.

۱۰٫از پوشیدن لباس روشن جدا پرهیز گردد.

۱۱٫داشتن ریش برای آقایان در عکسهای سفارت هند کاملاً اختیاری می باشد.

۱۲٫ داشتن حجاب در ارتباط با بانوان اختیاری می باشد. اما رعایت حجاب نباید باعث پوشش صورت گردد. و بهتر آن است که گوشها نیز مشخص باشد.

اگر تصمیم به تحصیل یا کار دارید، باید یک ویزای معمولی با تصویر ۵۰ میلی متری و ۵۰ میلی متری با زمینه سفید و ساده همراه داشته باشید. در عکس، اندازه سر متقاضی باید حداقل ۵۰ درصد باشد.بسته به شرایط شما سه اندازه دیگر عکس پاسپورت رسمی ترکیه وجود دارد و ما همیشه پیشسنهاد می کنیم که فقط از دستورالعمل سفارت و یا مشاورت وکیلهای مهاجرت پیروی نمائید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم بر اساس درخواست، تمدید یا تلاش برای دریافت ویزا یکی را انتخاب کنید.

۳۵×۴۵ mm
۵۰×۵۰ mm
۴۵×۶۰ mm
۵۰×۶۰ mm

استودیو الیزه با تجربه سالها عکاسی در زمینه عکس پرسنلی و عکس پاسپورت سفارتهای مختلف پیشرو در ارائه خدمات صحیح و درست به مراجعین گرامی می باشد.

آدرس: تهران. خیابان دماوند. ایستگاه داریوش پلاک۱۳۸

تلفن: ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵

تعدادی از تصاویر مخصوص سفارت ترکیه با سایز ۳۵ میلیمتر در ۴۵ میلیمتر را در زیر می بینیم. این سایز دقیقاً معادل کراپ عکسهای کشورهای اروپایی یا شینگن می باشد.

تعدادی از تصاویر مخصوص سفارت ترکیه با سایز ۵۰ میلیمتر در ۶۰ میلیمتر را در زیر می بینیم.

پیام بگذارید

Minimum 4 characters