لینک خرید معتبر کتاب آموزش عکاسی ۲۰۲۲ از سایت باسلام

https://basalam.com/honar_radical_falsafeh/product/3502439?ref=eyxMn

فروش کتاب آموزش عکاسی۲۰۲۲

کتاب آموزش عکاسی۲۰۲۲ با نویسندگی سهراب نعیمی، مدرس علوم عکاسی در دانشگاه در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به چاپ رسیده است. این کتاب ارزشمند در قطع وزیری به نشر رسیده و سر فصلهای متعددی را دارا می باشد. که از جمله می توان به:

۱٫تاریخ عکاسی

۲٫معرفی هفت عامل موثر در به وجود آمدن یک عکس خوب

۳٫طبقه بندی موضوعات عکاسی

۴٫امواج الکترومغناطیسی و کارکرد آن در عکاسی

۵٫گامهای نوری در عکاسی

۶٫مفاهیم فنی در عکاسی

۷٫ترکیب بندی

اشاره نمود. از مهمترین رخدادهای حاصل از خوانش این کتاب می توان به فصل سوم اشاره نمود که در آن برای نخستین بار کلیه ژانرهای عکاسی طبقه بندی و سازماندهی شده است. در این کتاب نفیس ۱۰۳ عنوان عکاسی به صورت منظم کلاسبندی شده است و با توجه به اینکه این مهم برای اولین بار در ایران محقق شده است لذا می توان بر اهمیت این کتاب نیز اشارات بیشتری داشت.

کتاب آموزش عکاسی2022 کتاب هنر رشته عکاسی سهراب نعیمی ژانرهای عکاسی ارت book photography art
کتاب آموزش عکاسی۲۰۲۲
Photography training book کتاب آموزش عکاسی۲۰۲۲ نویسنده سهراب نعیمی

کتاب عکاسی۲۰۲۲ با رویکردی کاملا علمی در فصل ششم، عکاسی را به صورت اینفوگراف مورد آموزش قرار داده است. به گونه ای که کلیه خوانندگان بدون نیاز به کتابچه های گوناگون و یا تنوع در تدریس، بتوانند عکاسی را به شکلی هوشمندانه و صحیح آموزش ببینند. لازم به ذکر است که کتاب آموزش عکاسی ۲۰۲۲ یک کتاب دانشگاهی می باشد و به همین خاطر در این کتاب، مفاهیم علمی جایگزین موضوعات غیر علمی و غیر رسمی در عکاسی شده است و حتی عکاسانی که سالهاست به عکاسی می پردازند نیز می توانند با خوانش این کتاب به بسیاری از اشتباهات خود در عکاسی پی ببرند. به طور مثال این کتاب برای نخستین بار روند و طریقه ارائه عکس در مجامع علمی و هنری را آموزش داده و همچنین به بخش بندی و تمایزات اصطلاحات عکاسی با انواع ژانرها و سبکها پرداخته است.

علاقه مندان و دانشجویان رشته عکاسی می توانند برای خرید این کتاب آموزشی به کلیه کتاب فروشیها مراجعه نموده و یا نام کتاب را در گوگل جستجو نمایند. همچنین می توانند با تلفن ۰۲۱۷۷۹۸۴۳۸۱ تماس حاصل فرمایند.

لینک خرید

https://basalam.com/honar_radical_falsafeh/product/3502439?ref=eyxMn

کتاب آموزش عکاسی2022 کتاب هنر رشته عکاسی سهراب نعیمی ژانرهای عکاسی ارت book photography art
کتاب آموزش عکاسی۲۰۲۲ . نویسنده استاد سهراب نعیمی

پیام بگذارید

Minimum 4 characters