برگزاری جشن عروسی و ثبت خاطرات خوش از این رویداد یکی از دغدغه های همیشگی خانواده ها از گذشته تا به امروز بوده است. مخصوصاً این موضوع برای بانوان حساسیت فراوانی دارد، زیرا آنها به صورت فطری به ثبت زیبایی علاقه بیشتری دارند. اگر به هر دلیلی موضوع ثبت عکس و فیلم دچار غفلت شود، دیگر زمانی برای جبران آن نخواهد بود. برای درک بیشتر این موضوع کافی است تا زمان کوتاهی را برای گفتگو با عروس و دامادهای قبلی در نظر بگیریم. آنگاه متوجه می شویم که چگونه بیشتر آنها به خاطر عدم اطلاعات کافی و پرهیز از حساسیت برای انتخاب یک استودیو مناسب متضرر شده اند. اغلب آنها بدون آنکه با تصویربردار، عکاس یا مدیر استودیو ملاقات داشته باشند، قرارداد فیلمبرداری از مجالس خود را به وساطه مدیران تالار تهیه نموده اند. متاسفانه در این مواقع نیز مدیران تالار به خاطر عدم تخصص و یا حتی با هدف فریب عروس و دامادها نمونه فیلمهایی را به معرض دید آنها می گذارند که غالباً نمونه فیلمهای تهیه شده از استودیوهای دیگر می باشد. باید عنوان داشت که بیشتر تالارها فقط اندوخته های مالی خانواده ها را هدف قرار می دهند، و به همین خاطر با ارائۀ خدمات فیلمبرداری ارزان موفق به اغفال عروس و دامادها می شوند. به همین خاطر استودیو الیزه همواره به آن دسته از زوجهای خوشبختی که برای فیلمها و یا عکسهای مجالس خود اهمیت قائلند، توصیه می کند که فقط با آتلیه های حرفه ای، خوش سابقه و دارای مجوز قرار داد ببندند.

استودیو الیزه با دو شعبه در شرق و جنوب تهران، به مدیریت سهراب نعیمی (مدرس رشته عکاسی در دانشگاه) و استاد فتحعلیزاده و بانو عبدی مدیر عکاسی و تصویربرداری در استودیو، سالها است که پذیرای زوجهای خوش سلیقه برای امر عکاسی و فیلمبرداری مجالس می باشد.

یکی دیگر از شاخصه های مهم موجود در آتلیه الیزه استفاده از فارغ التحصیلان رشته عکاسی، اعم از کارشناس و کارشناسان ارشد می باشد. وجود این مورد نه تنها باعث کیفیت بالای عکسها شده، بلکه موجب می شود که تصویربرداران این استودیو با رغبت و مهربانی، حساسیت بالا و توجه بیشتری به امر عکاسی از عروس و دامادها بپردازند. پس اگر شما نیز جزو آن دسته از عروس و دامادهای خوش فکری هستید که تمایل دارید ثبت رویایی ترین روز زمان خود را به دست متخصصین بسپارید حتما با استودیو تماس حاصل فرمائید.

آتلیه الیزه در سالهای گذشته موفق به ثبت بسیاری از مراسمهای عقدکنان، نامزدی، جشن بله برون، عروسی، فرمالیته و… شده است. تصاویر و نمونه فیلمهای زیر فقط بخش کوچکی ار آنها می باشد که مراجعین، قبلاً اجازۀ نمایش آنها را به استودیو اعلام نموده اند.

آدرس دفتر مرکزی: تهران. خیابان دماوند. ایستگاه داریوش. استودیو الیزه

تلفن مستقیم: ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵

نمونه کلیپ عروس و داماد (۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵)
نمونه فیلم عروس و داماد در عمارت به صورت حرفه ای (۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵)
نمونه فیلم عروس داماد به صورت حرفه ای(۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵)
پشت صحنه کلیپ سازی از عروس و داماد به صورت حرفه ای (۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵)
نمونه فیلم فرمالیته عروسی (استودیو الیزه ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵)

نمونه فیلم فرمالیته عروسی (استودیو الیزه ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵)

خلاصه فیلم عروسی (استودیو الیزه ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵)

نمونه فیلم فرمالیته عروسی (استودیو الیزه ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵)

نمونه فیلم فرمالیته عروسی (استودیو الیزه ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵)

پیام بگذارید

Minimum 4 characters