بهترین آتلیه برای عکاسی از انواع پوشاک و لباس در تهران(استودیو الیزه ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵)

عکاسی محصول و عکاسی تبلیغاتی از جمله مهمترین ژانرهای عکاسی در کشورهای صنعتی است. زیرا اساساً فروش کلیه محصولات و کالاهای پوششی و زینتی و کاربردی بر اساس شناسایی خریداران توسط عکس صورت می پذیرد.

 ارسال لینک رزرو یا وقت دهی فقط از طریق نرم افزار تلگرام به شماره ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵

آدرس:تهران.خیابان دماوند. ایستگاه بی آر تی داریوش. پلاک ۱۳۸

پس عکس محصولات تولیدی و وارداتی باید دارای دو نکته حائز اهمیت باشد.

  1. بر اساس اصول زیبایی شناسی گرفته شده باشد تا حس خرید را حتی در ذهن اشخاصی که نیازی به آن محصول ندارند نیز برافروزد.
  2. بر اساس کد رنگ های مرتبط با محصول و نورهای واقعی به ثبت رسیده باشد. تا خریداران در موقع خرید آنلاین اطمینان حاصل کنند که محصول دریافتی از بعد رنگ تفاوتی با تصاویر ندارد.

استودیو الیزه با بیش از ۱۵ سال سابقه عکاسی از محصول، پذیرای آن دسته از فروشندگان، تولیدکنندگان و واردکنندگانی است که تمایل دارند عکسهای مطلوبی از کالای خود داشته باشند.

تلفن مستقیم برای تعیین وقت قبلی ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵ می باشد.

مشاوره رایگان استودیو الیزه برای فروشندگان و تولیدکنندگان کلیه لباسها و انواع پوشاک

بسیاری از مراجعین استودیو برای عکسبرداری از محصولات خود به دنبال مشاوره عکاس هیتند. در این زمینه بهترین مشاوره ارائه عکسهای متنوع می باشد، تا بر اساس مشاهده و تشخیص فروشنده یا تولیدکننده شیوه عکاسی مشخص شود. برخی از فروشندگان کالا تمایل ویژه ای برای پوشیدن محصولاتشان توسط مدل استایلها دارند، و در مقابل بعضی از مراجعین درخواست می کنند که محصولات آنها به شکل دیگری عکسبرداری شود. البته در اینجا نوع لوکیشن نیز مطرح می گردد. زیرا عکسهای محصول می تواند در فضاهای استودیویی بسته و یا در عمارت و همچنین در خیابان عکاسی شود. ابتدا باید مشخص شود که عکس تبلیغاتی محصول قرار است که در کجا ارائه شود. مثلا اگر قرار است در سایتهای فروشگاهی دیجیکالا، باسلام یا سایتهای مشابه ارائه شود بهتر است که محصول با پس زمینه سفید یا طوسی عکاسی شود. اما اگر قرار است که محصولات و سا تولیدات در پیجهای اینستاگرامی، تلگرامی یا وبسایتهای شخصی تبلیغ شوند، بهتر است که محصولات توسط مانکنهای خوش چهره ارائه شده و در مکانهایی بسیار زیبا عکاسی شوند. عکسهای زیر، تنها برخی از تصاویری است که مخصوص عکاسی از پوشاک گرفته شده و در فضای استودیویی می باشند.

تصاویر زیر عکسبرداری از تیشرت هایی است که دکتر محمد نوریزاد روی آنها نقاشی کشیده است.

تصاویری که در بالا مشاهده فرمودید، مربوط به عکسهای پوشاکی است که با مدل و در استودیو و همچنین توسط پرده سفید و رنگی به ثبت رسیده است. اما عکسهای زیر تصاویری از عکاسی تبلیغاتی لباس می باشد که به خواست مراجعین در فضای باز عکسبرداری شده است.

 
خب تا به اینجا برخی از تصاویر  عکسبرداری شده از پوشاک و البسه را مشاهده کردیم که در فضای بیرون و خارج از استودیو تهیه شده است. اما نوع دیگری از عکاسی لز لباس وجود دارد که در فضای استودیویی تهیه می گردد اما از مانکن استفاده نمیشود. برخی از آنها را با هم مشاهده می کنیم. 
عکاسی پوشاک عکا Clothing Photography Advertising Photographyسی تبلیغاتی

پیام بگذارید

Minimum 4 characters