مراحل ارسال عکس آسیب دیده و دریافت آن به صورت مجازی (استودیو و گالری الیزه ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵)

 ارسال لینک رزرو یا وقت دهی فقط از طریق نرم افزار تلگرام به شماره ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵

آدرس:تهران.خیابان دماوند. ایستگاه بی آر تی داریوش. پلاک ۱۳۸

ترمیم و بازسازی عکسهایی که نیاز به رفع آسیب دارند امری تخصصی است که متاسفانه در ایران آنچنان که باید به این موضوع نگاه ویژه نمی شود. استودیو الیزه با بهره از کارشناسان و کارشناسان ارشد عکاسی نخستین موسسه هنری در ایران است که به موضوع ترمیم عکس با صورت کاملا علمی و هنری برخورد می کند. به همین علت این موسسه طرف قرار داد با چندین موزه در ایران میباشد و با کارشناسان میراث فرهنگی و باستانی نیز تعاملات ویژه ای دارد. البته این موسسه در همکاری با بنیادهای فرهنگی و حفظ آثار عکسبرداری شده از دفاع مقدس نیز هیچگاه پرهیز نداشته است.

در ارتباط با موضوع ترمیم عکس سوالات بسیاری از کارشناسان الیزه می شود که سر فصل مهم آن ارسال عکس به صورت مجازی و از طریق ایمیل، واتساپ و یا تلگرام می باشد.

پاسخ به این موضوع بسار اهمیت دارد و تقاضا داریم که درخواست کنندگان گرامی با دقت به آن توجه نمایند.

از آنجا که ترمیم عکس یک کار تخصصی است پس نیاز ویژه به دیجیتالی نمودن صحیح نسخه های کاغذی بسیار اهمیت دارد. یعنی انتخاب روش دیجیتالی نمودن تصاویر بر اساس تشخیص کارشناس انجام خواهد شد. که این روشها به دو دسته اسکن صحیح و استفاده از اتاق نور ۵۶۰۰ کلوین تقسیم می شوند. البته داروشویی نیز مرحله ای بسیار مهم است که قبل از دیجیتالیزه نمودن نسخه های کاغذی به کار گرفته می شود. ( این مراحل رایگان می باشد)

پس با این نگاه ویژه حتما موافق هستید که استفاده از تصاویر اسکن شده که مطلقاً تخصصی نمیباشد کاری اشتباه است.

سوال مراجعین:

ما نسخه کاغذی نداریم و فقط اسکن عکس را داریم باید چکار کنیم؟

پاسخ:

معمولا این دشوار ترین مسئله برای کارشناسان عکاسی میباشد. چون بیشتر اسکن ها غیر تخصصی است.

اما اگر نسخه اسکن شده در اختیار شما تنها تصویر موجود میباشد میتوانید این تصویر به صورت ارسال فایل از طریق شبکه های واتساپ یا تلگرام به شماره مستقیم ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵ ارسال نمایید. بررسی عکسهای دیجیتالی بدون حضور مراجع دارای هزینه برای استفاده از اینترنت است. اما اگر مراجعین به صورت حضوری مراجعه نمایند این بررسی کاملاً رایگان خواهد بود.

سوال مراجعین:

آیا ارسال عکس از طریق شبکه های مجازی و بررسی داراری هزینه می باشد؟

پاسخ:

بله. هزینه بررسی و صلاحیت سنجی تصاویر دیجیتالی از طریق واتساپ یا تلگرام مبلغ ۳۵ تومان جهت استفاده از اینترنت و شبکه داخلی استودیو می باشد. البته نکته مهم آن است که بعد از بررسی و تعیین هزینه، اگر مراجع تمایل برای ترمیم عکس داشته باشد این مبلغ به مراجعین بازگردانده خواهد شد و از هزینه ترمیم عکس کسر خواهد شد. شماره حساب جهت پرداخت در زیر متن موجود است.

۵۰۴۷۰۶۱۰۴۸۲۴۳۰۷۱

کارت بانک شهر خانم لیلا همتی زاده برای واریز نرخ بررسی عکس

در صورت مراجعه حضوری احتیاجی به پرداخت هزینه بررسی نیست.

در مطلب زیر طریقه ارسال عکس به صورت فایل در نرم افزار تلگرام آموزش داده شده است.

یکی از مهم‌ترین مشکلات ارسال عکس در تلگرام، کاهش کیفیت اصلی تصاویر و کاهش سایز آن هنگام ارسال است و چون کیفیت عکس در طراحی بالبینگ و … بسیار مهم است،باید نحوه ارسال صحیح عکس در تلگرام بدون افت کیفیت را بدانیم.

کافی است در هنگام لمس گزینه سنجاق برای ارسال تصاویر، به جای اینکه به سراغ گالری خود بروید، گزینه File را انتخاب کرده و سپس از عکس مورد نظر را انتخاب و آن را ارسال نمایید.

۱٫ کلیپس را لمس کنید
۲٫ دکمه فایل را لمس کنید
۳٫ عکس مورد نظر را در پرونده های داخل تلفن همراه جستجو نمایید
۴٫ عکس مورد نظر را آپلود نمایید.

پیام بگذارید

Minimum 4 characters