عکس غیرحضوری و بدون حضور مراجع (استودیو الیزه)

 ارسال لینک رزرو یا وقت دهی فقط از طریق نرم افزار تلگرام به شماره ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵

آدرس:تهران.خیابان دماوند. ایستگاه بی آر تی داریوش. پلاک ۱۳۸

حتماً شما هم در شرایط حساسی قرار گرفته اید که وقت مراجعه به مکان خاصی جهت دریافت خدمات حضوری را نداشته باشید. امروزه با توجه به پیشرفتهای گسترده که توسط دوربینهای دیجیتالی موبایل رخ داده است، عکاسی نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست.

برخی از مراجعین استودیو الیزه در تهران، شهرستانها و حتی از کشورهای خارج از کشور، درخواست عکس لاتاری و یا کلیه عکسهای بیومتریک و ویزامتریک را بدون حضور در آتلیه از کارشناسان عکاسی را دارند. بعضی دیگر نیز قبلاً در استودیو الیزه عکس پرسنلی گرفته اند و حالا می خواهند فایل لاتاری آن را در اختیار داشته باشند. خبر خوب آن است که استودیو الیزه با هر دو گروه از درخواست کنندگان همکاری لازم را خواهد داشت و آنها را برای تهیه عکس لاتاری کمک خواهد نمود تا آنها نیز بتوانند در این قرعه کشی بزرگ و یا بخت آزمایی گسترده که در تمام دنیا در جریان است شرکت نمایند.

برای اینکار قطعاً احتیاج به یک دوربین عکاسی با کیفیت( و یا دوربین موبایل) و همچنین یک بک گراند سفید( میتواند دیوار سفید اتاق و یا یک ملحفه سفید باشد) و همچنین نور خوب و یک دست وجود دارد.

در واقع عکس شما دقیقا باید از روبه رو گرفته شده باشد و تا اندازه ای باز باشد که پایینتر از قفسه سینه شما نیز مشخص باشد. این عکس حتما باید به صورت افقی به ثبت رسد. برای اینکار بهترین نور اتاق را انتخاب نمایید. نوری را انتخاب کنید که بیشتر شبیه نور روز و زیر نور خورشید باشد.( نور یک دست) نور رسانی عکس شما باید به گونه ای باشد که پس زمینه عکس نیز کاملا سفید و یا طوسی روشن یک دست باشد. به یاد داشته باشید که این عکس کاملاً بدون ادیت می باشد. دقت داشه باشید که کلیه عکسهای بیومتریک و از جمله آن لاتاری به گونه ای است که سوژه باید لباس تیره به تن داشته باشد و همچنین نباید از هیچگونه اکسسوری مانند گوشواره و یا گردنبند و… استفاده شود.

یکی از مراحل مهم در ثبت این عکس این است که باید فایل اصلی عکس را بدون هیچ گونه تغییراتی برای کارشناسان استودیو الیزه ارسال نمایید. کوچکترین تغییراتی در عکس احتمال تخریب دیتای موجود در عکس را بسیار بالا می برد. مراجعینی که قبلا در استودیو عکس پرسنلی گرفته اند فقط کافی است که شماره عکس خود را که روی گیفت آنها درج شده است به واتساپ ارسال نمایند. باید دقت نمود که عکس حتما باید حداکثر شش ماه از زمان ثبت آن گذشته باشد. البته می توان بر اساس یک کار کد نویسی دیتاهای قدیمی عکس را به جدید تغییر داد. اما بهتر است که عکس جدید باشد.

ما مراحل انجام این کار را برای شما نوشته ایم.

  1. ارسال رسید پرداخت مبلغ ۱۴۹ هزار تومان به شماره تلفن ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵ از طریق واتساپ یا تلگرام.
  2. ارسال عکس تمام رخ افقی از چهره (عکسی که دارای یک نور یکدست بوده و بک گراند عکس نیز کاملا روشن باشد) برای اینکار حتما لباس تیره به تن نمایید و سعی کنید که گوشها و پیشانی حتما مشخص باشد. لازم به ذکر است که استفاده از هر گونه اکسسوری مانند گوشواره، عینک، کلاه، گردنبند و… برای تایید عکس مانع ایجاد خواهد نمود.
  3. دریافت عکس لاتاری و یا بیومتریک

شماره حساب بانک شهر جهت واریز مبلغ ۱۴۹ هزار تومان

۵۰۴۷۰۶۱۰۴۸۲۴۳۰۷۱

به نام لیلا همتی زاده

آدرس: تهران. خیابان دماوند. ایستگاه داریوش. جنب بانک شهر. استودیو الیزه

تلفن مستقیم: ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵

شماره کارت جهت واریز

برای نمونه لطفا به عکس بالا دقت نمایید. این عکس توسط دوربین موبایل و به صورت افقی و روی یک دیوار سفید گرفته شده است. کارشناسان ما بعد از دریافت عکس آن را طبق پروتکل فدرال آمریکا کراپ بندی کرده اند. در تصویر زیر کراپ شده تصویر را می بینیم.

نمونه کراپ شده عکس بیومتریک توسط کارشناس عکاسی

اگر نیاز به نسخه های چاپی غتصاویر کراپ شده و بیومتریک عکسهای خود دارید، می توانید در هر کجای دنیا عکسهای دریافتی را توسط پرینتر مخصوص عکس چاپ نمایید اما بسیاری از مراجعین تمایل دارند که عکسهای کراپ شده آنها توسط کارشناسان استودیو الیزه به چاپ برسد. هزینه چاپ بر حسب سایز عکس متفاوت می باشد.

هزینه چاپ ۶ قطعه عکس ۳٫۴ مبلغ ۱۳۳ تومان

هزینه چاپ ۶ قطعه عکس ۴٫۶ مبلغ ۱۴۹ تومان

هزینه چاپ ۶ قطعه عکس ۳٫۵٫۴٫۵ مبلغ ۱۴۹ تومان

هزینه چاپ ۶ قطعه عکس ۵٫۵ مبلغ ۱۵۹ تومان

هزینه چاپ ۶ قطعه عکس ۵٫۷ مبلغ ۱۹۹ تومان

هزینه ممهور نمودن عکسهای بیومتریک و پی آر کانادا مبلغ ۲۴۹ تومان می باشد.(برای اینکار حتما لازم است که تصویر صفحه نخست پاسپورت خود را ارسال نمایید. لازم به ذکر است که کلیه عکسهای نسخه های چاپی بیومتریک صادر شده توسط استودیو الیزه دارای برگه شناسنامه لاتین می باشند. توضیحات مرتبط با برگه شناسنامه عکس را می توانید در لینک زیر مشاهده نمایید.

https://www.aparat.com/v/dhxs550

پیام بگذارید

Minimum 4 characters