عکسبرداری از بینی قبل از عمل جراحی- گالری تخصصی عکس دکتر سهراب نعیمی

عکسبرداری از بینی قبل از عمل جراحی- گالری تخصصی عکس دکتر سهراب نعیمی

 ارسال لینک رزرو یا وقت دهی فقط از طریق نرم افزار تلگرام به شماره ۰۹۳۹۵۹۵۹۰۵۵

آدرس:تهران.خیابان دماوند. ایستگاه بی آر تی داریوش. پلاک ۱۳۸

اگر شما نیز برای جراحی بینی از پزشک خود وقت گرفته اید. پس حتما به اهمیت عکسبرداری قبل از زمان جراحی پی برده اید. زیرا بیشتر پزشکان تاکید ویژه ای برا این موضوع دارند. زیرا زمانی که پزشک جراح در اتاق عمل شروع به جراحی بینی می کند، هیچ ابزاری برای مقایسه سازی جز عکس و فیلم صحیح از شمایل بینی قبل از جراحی ندارد. یعنی اگر عکسی وجود نداشته باشد و یا عکس تهیه شده لازمه های کافی از جهت درست ثبت شدن زاویه ها را نداشته باشد، قطعا جراح دچار مشکلات فراوانی در زمان جراحی خواهد شد. پس این موضوع بسیار اهمیت دارد که عکسهای تهیه شده دقیقا مانند بینی درخواست کننده تهیه شوند و به اصطلاحا همان مستند موثق باشند. اگر عکاسان برای تهیه این نوع از عکاسی از لنزهای نامناسبی استفاده کنند قطعا شمایل بینی با موجودیت آن در روی فرد متفاوت خواهد بود. این موضوع را بسیاری از درخواست کنندگان نمی دانند زیرا به سادگی قابل تشخیص نیست. استودیو الیزه طی ۱۵ سال گذشته با بسیاری از مراکز تخصصی زیبایی همکاری داشته است و در ثبت درست بینی در عکاسی تبحر لازمه را دارد.

در عکاسی از بینی ، لازم است تا تصاویری از رخ ، نیم رخ راست و چپ سر بالا و سر پایین تهیه شود. در برخی موارد نیز لازم است تا بیمار در حالت های دیگری مانند خنده و یا سه رخ راست نیز عکس بگیرد. این عکسها باید بدون هیچ گونه آرایش، ادیت و روتوش تهیه شوند تا ایرادهای بینی با وضوح بسیار بالا قابل مشاهده باشند. این عکسها در سایز ۱۵٫۲ در ۲۰٫۳ سانتیمتر تهیه می شوند که البته این سایز در ایران به ۱۶٫۲۱ سانتیمتر معروف است.

زمان آماده سازی عکسهای بینی، ده روز کاری می باشد. اما اگر درخواست کننده به صورت فوری به عکس خود نیاز دارد. استودیو این همکاری را با در نظر داشتن تفاوت قیمت، با وی خواهد داشت.

شما میتوانید برای رزرو به لینک زیر مراجعه نمایید.

پیام بگذارید

Minimum 4 characters