دانلود برگ حقیقت سنجش عکس بیومتریک جهت چاپ به مراجعین (مخصوص کلیه عکاسان پرتره)

اگر شما نیز عکاس پرتره هستید و مراجعین عکس بیومتریک دارید. حتما به این نکته مهم برخورد کرده اید که بیشتر مراجعین عکس سفارت استرس زیادی برای پذیرفته شدن عکسهای خود از سوی سفارت یا دفاتر vfs دارند.

در واقع باید به این دست از مراجعین حق داد. زیرا آنها با تلاش زیادی وقت سفارت گرفته اند و گاها هزینه زیادی نیز پرداخت نموده اند. تصور کنید که اگر عکس آنها در سفارت توسط پلیس رد بشود چه مشکلات زیادی را دچار خواهند شد. این نکته برای اشخاصی که درخواست مهاجرت به کشورآمریکا و یا کانادا را دارند بسیار مهمتر است. زیرا در ایران این کشورها سفارت ندارند و عدم پذیرفته شدن عکسهای آنها باعث میشود که حتی شخص درخواست دهنده مجبور شود که مدت بیشتری را در کشورهای همسایه جهت ارائه مدارک بماند.

پس عکس بیومتریک پرسنلی بسیار حائز اهمیت می باشد.

استودیو الیزه این موضوع را تا اندازه زیادی برای عکاسان و مراجعین حل نموده است.

یکی از راهکارهای مهم ارائه برگه حقیقت سنجی است. مراجع با در دست داشتن این برگه و امکان مقایسه عکس خود با نمونه مورد نظر این اطمینان خاطر را کسب می کند که با خیال راحت عکس را به کارشناس سفارت تحویل دهد.

از سویی دیگر این برگه حقیقت سنج باعث استقبال زیاد آفیسیر یا کارشناس در سفارت نیز خواهد شد. از آنجا که اطلاعات پاسپورت مراجع در این برگه درج شده است. پلیس متوجه خواهد شد که صلاحیت عکس مدنظر و همچنین مطابقت فرد با پاسپورت قبلا از سوی استودیو بررسی شده است. این مورد نیز باعث دیالوگ کمتر بین پلیس و درخواست کننده پاسپورت خواهد شد.

از طرفی این برگه دارای تاریخ و زمان عکسبرداری می باشد. مراجع با در دست داشتن این برگه این اطمینان را به پلیس خواهد داد که عکس او در ۶ ماه گذشته ثبت گردیده است.

همکاران و آتلیه داران گرامی می توانند فایل با کیفیت مورد نظر برای هر کشوری را در ذیل مطلب انتخاب نموده و به صورت رایگان دانلود کنند. طریقه استفاده از برگه حقیقت سنج در زیر عنوان شده است.

  1. فایل مربوطه دانلود نمایید.
  2. مشخصات صفحه اول پاسپورت مراجع عکس بیومتریک را در جای خالی مشخص شده عینا وارد نمایید.
  3. تاریخ و زمان عکسبرداری را در جای خالی مشخص شده به صورت لاتین اضافه نمایید.
  4. عکس کراپ شده صحیح را که قبلا آماده نموده اید در جای خای و کنار سمپل یا نمونه سفارت و دقیقا در جای مشگی رنگ قرار دهید.
  5. مشخصات استودیو مانند نام استودیو. شماره تماس و آدرس کدپستی را به صورت لاتین در جای خالی مربوطه اضافه نمایید.

برگه حقیقت سنج عکسهای سفارت کانادا (pr) جهت دریافت پاسپورت را در زیر دانلود کنید.

برگه حقیقت سنج عکسهای سفارت کلیه کشورهای عضو شینگن و اروپایی را در زیر دانلود کنید.

 

برگه حقیقت سنج عکسهای سفارت  کشور آمریکا و هند را در زیر دانلود کنید.

در وب سایت زیر طریقه کراپ بندی عکسهای سفارت و مشخصا برای تمام کشورها ذکر شده است.

مطالعه آن را از دست ندهید.

پیام بگذارید

Minimum 4 characters